Rólunk

Creatax Pénzügyi-, Adótanácsadó és Szolgáltató Kft

A CREA-TAX Kft elnevezésében az „Ötlet-Adó” kifejezés egyértelmű üzenet az Ön és vállalkozása számára. Cégünk széleskörű és kreatív szolgáltatásokat nyújt a magánszféra és a gazdasági élet szereplőinek pénzügyi, jogi, adózási és számviteli területen. Cégünk alapításkori névválasztásából is adódóan elkötelezettek vagyunk olyan kreatív és innovatív megoldások kialakításában, vagy a krízishelyzetek e szemléletmód mentén történő kezelésében, amelyek egyben összhangban vannak a jogi és hatósági elvárásokkal is.
Szolgáltatásaink színvonalát, ügyfeleink igényeinek, a jogszabályi-, hatósági elvárásoknak történő megfelelést alapvetően meghatározza munkatársaink, partnereink évtizedes szakmai múltja, tapasztalata. Munkatársaink, partnereink szakmai múltja alapján hathatós segítséget tudnak nyújtani a különböző jogügyletek, adózási, számviteli illetve jogi problémák, krízishelyzetek komplex, kreatív kezelésében, megoldásában. Ügyfeleink számára előny, hogy az adóhivatali szakmai tapasztalatok alapján az ügyletek ellenőrzési kockázatait is számításba vesszük, azokat adóhatósági szempontból is mérlegeljük. Ugyanez elmondható az adóhatósági képviseletek esetében is, legyen akár ellenőrzési, fizetési kedvezmény iránti, vagy bármilyen más adóhatósági ügyekben történő eljárás. Az adóhivatali, pénzügyi, valamint a jogi, könyvvizsgálati és vállalati adómenedzseri múlt lehetővé teszi, hogy ügyfeleink számára komplex szolgáltatásokat nyújtsunk, az ügyfeleink igényeit leginkább kielégítő, ugyanakkor számvitelileg, adójogilag megalapozott megoldásokat találjunk.

Gábor Attila Péter

A Nemzeti Adó és Vámhivatalnál, illetve jogelődjénél az APEH-nál 1991-től ellenőrzési területen eltöltött közel 20 év után – ahol a szakmai ranglétrát végigjárva, nem csak az adóellenőrzések lefolytatásában, de ellenőrzési felsővezetőként /igazgatóhelyettesként, szakigazgató-helyettesként/ annak irányításában/meghatározásában is részt vett – egy nemzetközi konszern magyarországi adómenedzsereként dolgozott több, mint 3 évet. Ebben a minőségében elsődlegesen nemzetközi és belföldi adótervezés, adóellenőrzések menedzselése, hatósági kapcsolattartás, adóriportok és transzferár-dokumentációk készítése képezte a feladatkörét. Mind az adóhivatalban, mind azt követően számos adóinformatikai /kockázatkezelési, kiválasztási, ellenőrzési, stb./ fejlesztésben működött közre. Szerzőként több, adóztatással foglalkozó szakkönyv elkészítésében vett részt, több folyóiratban, napilapban és szaklapban (Figyelő, Magyar Hírlap, Adó újság, Adóvilág) publikált. Nem csak hazai adózási/adóztatási tapasztalatokkal rendelkezik, tekintettel a nemzetközi konszernnél szerzett tapasztalataira. Ezt megelőzően az adóhivatal keretein belül is számos nemzetközi /Európai Úniós és OECD/ ellenőrzési és kockázatkezelési projektben vett részt, illetve a társ adóhatóságok meghívása alapján eltöltött hosszabb tanulmányutak során mélyreható ismereteket szerzett más tagállami adóhatóságok /Brit, Finn, Portugál, stb./ adóztatási/ellenőrzési/kockázatkezelési tevékenységében. 2011-ben alakítja meg az adózással, számviteli szolgáltatással és pénzügyi tanácsadással foglalkozó CREA-TAX Kft-t.

Tovább

Banki, pénzügyi, illetve kereskedelmi és média területen közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, amelynek során pénzügyi és kereskedelmi folyamatok elemzésével, tervezésével, ehhez kapcsolódóan statisztikák, riportok készítésével foglalkozik. A Magyar Nemzeti Banknál eltöltött 13 év után, ahol a kereskedelmi bankok működésével kapcsolatos elemzések készítése során alapos ismereteket szerzett a magyar bankrendszer működéséről, a pénzügyi folyamatok alakulásának trendjeiről, egy FMCG kereskedelmi cégnél vezette a pénzügyi/kontrolling területet 2003-tól. Ennek keretében a kintlévőség kezelés, banki kapcsolattartás, kereskedelmi és termék-kontrolling képezte a fő területeket. 2007-ben vezető kontrollerként egy nemzetközi hátterű építőipari cégnél helyezkedett el, ahol költségtervezéssel, likviditási tervek készítésével, pénzügyi műveletek nyomon követésével foglalkozott. Ezt követően egy nemzetközi tulajdonosi hátterű országos lefedettségű média cégnél üzleti elemzőként dolgozott ahol a reklámbevételek tervezése, költségtervek és pénzügyi elemzések készítése, inventory gazdálkodás képezi a fő feladatokat. 2011-től társalapítója az adózással, számviteli szolgáltatással és pénzügyi tanácsadással foglalkozó CREA-TAX Kft-nek.

Tovább

Gábor Andrea

Seresné Benke Valéria

Az agrárgazdaságban elemző közgazdászként eltöltött 3 év után számviteli osztályvezetőként dolgozott ugyancsak 3 évet, majd a Nemzeti Adó- és Vámhivatal jogelődjénél az APEH-nál helyezkedett el adóellenőri munkakörben 1992-ben. Az adóhivatalnál eltöltött 3 év alatt elsősorban gazdasági társaságok átfogó, minden adónemre kiterjedő ellenőrzésével foglalkozott. 1995-től könyvelőként dolgozik egy bérkönyvelő cégnél, majd főkönyvelői feladatokat lát el egy adminisztrációs szolgáltatásokat nyújtó társaságnál 1998-tól. Ez idő alatt a meglévő üzemgazdász, mérlegképes könyvelői diplomája mellett mind a könyvvizsgálói, adótanácsadói végzettséget/képesítést megszerzi. Saját céget alapít szintén 1998-ban, ahol széleskörű számviteli és adózási szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek, amelynek során maximálisan támaszkodhat mind az adóhatósági, mind a magánszféra különböző területein megszerzett, és szakmai képesítései által lehetővé tett tapasztalataira. Munkája során nem csak a szigorúan vett számviteli és adózási, hatósági elvárásokat/szempontokat tudja érvényesíteni, de szélesebb kitekintést és megalapozottabb feladatellátást biztosító jogi szakokleveles közgazdász diplomája alapján azok megfelelő jogi megítélése/kezelése is hangsúlyos szempont. Ez mellett igazságügyi adó- és járulék, illetve könyvszakértői tevékenységet is folytat. 2013-től társtulajdonos az adózással, számviteli szolgáltatással és pénzügyi tanácsadással foglalkozó CREA-TAX Kft-nek.

Tovább